cartel de la actividad

“AKELARRE DISKA : PER QUÈ CARAI ELS FEMINISMES NO SÓN ANTICAPACITISTES?”

Activitat dins les Jornades
“Feminismes en revolta 1976 – 2026”

QUAN? Dissabte 13 de juny, de 17.30h h a 20h.

ON? Al recinte Fabra i Coats de Barcelona (a l’espai de la Fàbrica de creació I)

Conversatori al voltant de les genealogies diska feministes: d’on venim, on som i cap a on volem anar. Un espai per pensar-nos juntis i reflexionar sobre les aliances, interseccions i tensions dins dels feminismes, des d’una mirada transfeminista i anticapacitista, posant al centre l’experiència diska i neurodivergent.

Espai no mixte

MESURES D’ACCESSIBILITAT

  • Interpretació en LSC,
  • Subtitulat en directe amb IA,
  • Persones de suport,
  • Sala de calma al recinte,
  • Espai físicament accesible amb lavabos adaptats.

Si necessites algún tipus de suport, no tens possibilitat de venir presencialment o tens algún dubte, escriu-nos a feminismesanticapacitistes@gmail.com

COM SERÀ EL “AKELARRE DISKA”?

  • Els primers minuts els dedicarem a muntar els elementts tecnològics que han de permetre l’accessibilitat comunicativa, a familiaritzar-nos amb l’espai i a fer-lo nostre per sentir-nos cómodes.
  • La conversa s’estructurarà en 3 blocs: D’on venim, on som i cap a on volem anar els feminismes anticapacitistes. A cada bloc intervindran primer persones que han estat organitzant el “Akelarre Diska”, plantejant tot un seguit de qüestions des de les seves vivències i reflexions situades. Seguidament s’obrirà un torn de paraula per a totes aquelles persones que vulguin participar i enriquir el debat. És a dir, hi haurà 3 moments en els que intervindran les organitzadores i 3 moments en els que s’obrirà el debat, corresponent-se cada moment a cada bloc (d’on venim, on som i on anem).
  • En tot moment és important cuidar-nos: practicar l’escolta activa, no interrompre i no jutjar l’altre. Cada experiencia, cada reflexió i cada persona son úniques: és clau garantir el respecte mutu.
  • No és obligatori participar a la conversa: tant vàlid és fer-ho com no fer-ho i només ser-hi present i escoltar en silenci.
  • Les aliances son benvingudes!: No és un espai exclusiu per a persones diskas o neurodivergents.
  • Si et ve de gust, pots i en tens, porta pancartes, fotos, objectes… allò que sigui significatiu per a tu de les lluites dels feminismes anticapacitistes!

COM ARRIBAR A LES JORNADES I AL “AKELARRE DISKA”

Hi ha persones de suport des de l’organització per acompanyar-te.
Si en necessites, diga-ho a l’accés del recinte o fes-nos-ho saber al mail feminismesanticapacitistes@gmail.com

Bus

  • 126, 133, N9 Parada Segre – Sant Adrià (a 120m)
  • V31 Parada Segre – Parellada (a 150m)
  • H4, H8 Parada Sant Adrià – Josep Soldevila (180m)
  • Estació d’autobusos de Fabra i Puig (1 km)

Metro

  • L1 parada Sant Andreu, sortida Plaça Orfila (400m) .Itinerari sense barreres fins a l’accés principal.
  • L9N parada Onze de setembre (600m). Amb ascensor fins a carrer.
  • L10N parada Onze de setembre (600m). Amb ascensor fins a carrer.

Rodalies

  • R2, R2N, R11 parada Sant Andreu Comtal (450m) Amb ascensor fins a carrer (poc fiable)

Bicicleta

  • Bicing Parada 257 – C/ Sant Adrià, 2 – 8. (100 m)
  • Parking de bicis dins el recinte.

Cotxe

  • Zona verda i blava.
  • Pàrquing INDIGO – Can Fabra (pagament). (150 m).

Descàrrega tota la informació (PDF)

També pots veure

Cartel del evento

Inauguració de Metàfora Project

Metàfora Project, una exposició fotogràfica participativa que celebra la sexualitat, el plaer i la diversitat …